wtorek, 16 lipca 2013

gonitwa na zakończenie tygodnia









































dla M,która lubi jasne sytuacje








chodzimy, szukamy, zaglądamy pod krzaki
w pokrzywy po komary na policzku i nosie,
po co?
przecież już każdy to zna, widział,
nic ciekawego - błoto, trawy,wierzby
chata na błotach ukryta
starszy pan z sybirskim obrazkiem,
tylko to zabrali z rzeczy potrzebnych by przeżyć
nie ma czasu, Szopen kiedyś, później
tylko czy słońce będzie
droga rybia bo kropi, zbyt daleka
do starości, że aż niewiarygodne



dołącza Iwona ____________________________________________________________________



Tum



Tu liczę na podpowiedź:)



Zakrzewo-cmentarz



Tum



Zakrzewo-cmentarz



Brochów


________________________________________________________________








7 komentarzy:

  1. Podoba mi się to wszystko znane, które uciekło z mojej głowy, dobrze sobie przypomnieć z czego człowiek wyrósł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale nie zerwał z korzeniami, wracamy,
    to dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Iwony.
    Nie wiem jak można podpowiedzieć. Przecież każdy widzi po swojemu. To jest istota naszej współpracy, naszego bycia razem.
    Uczymy się od siebie. Przecież byliśmy tam razem, ale ja nie widziałem tych detali. Może gubi mnie rutyna, może za bardzo wiem co chcę, jak zobaczyć.
    Etiuda na temat ma sens. Każdy z nas proponuje swój pogląd. Czy ktoś ma rację?
    Każdy - !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pytałam jeno o miejsce proszę Andrzeja:) ! Miejsce posadowienia kapliczki
      pozdrawiam

      Usuń
    2. chyba to jeszcze Drwały

      Usuń
  4. Drwały na mojej mapie są wyraźnie poniżej krawędzi wysoczyzny, Wilczków - na górze, gdzieśmy stanęli. Ale polegajmy na wiedzy Gospodarza... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to należy sprawdzić kopce, u nas na polach kopce wyznaczają krańce wsi.

      Usuń